Re: [WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] gdzie canal+ (strumieniowo)
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Wed, 18 Feb 2015 01:49:58 +0100
artiun in news:54e3d909$0$2190$65785112@news.neostrada.pl
[.............]
ale - pytalem o webowe strumieniowanie. tylko.
A o czym ja pisałem? Karta DVB-S z oprogramowaniem strumieniującym (taki choćby DVBViewer). Koleś podaje Ci IP i port - potem to już w
przeglądarce  bądź VLC (tylko jako przykład) odbierasz. Nie różni się to
od tego co  serwują płatne (bezprawnie) różnego typu serwisy. Tak samo
jak w tych  serwisach, jeśli kumpel nie nadaje to g. zobaczysz.
Chcesz mieć pewność to wykup abonament (proste).

to moze nieprecyzyjnie opisalem problem: ma byc obslugiwane bez kolesiów, bez sasiadow, najprosciej, webowo-przegladarkowo,bez kart dvb (popatrz na przyklad z root posta --> web-live.tv, ffox/opera, klik i jest strumien, jakas drobna oplata; oczywiscie jest grozba, ze nikt nie bedzie strumieniowal - no to trudno).