[WINNT] Windows 7 i znikający Bluetooth

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 i znikający Bluetooth
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 03 Feb 2015 19:51:28 +0100
Witam

Mam w stacjonarnym komputerze interfejs Bluetooth podłączany pod USB.
Działało sobie fajnie aż dziś sobie zniknęło. Jest w managerze urządzeń jako "CSR Bluetooth Device" no i tyle.

CO zrobiłem aby zadziałało? - przepiąłem pod port USB z przodu desktopa.
Teraz jest "Generic Bluetooth Radio" i "Moduł wyliczający Bluetooth firmy Microsoft", pojawiły się karty sieciowe Bluetooth oraz jest ikonka odbierania w trayu - czyli gra i buczy i odbiornik wesoło miga diodą.

Ale ja go chcę jednak z tyłu.

Wsadziłem do tyłu i dostałem teraz restart...
Jak to naprawić?
Windows 7 64bit

--
Irokez