[WINNT] Problem z czytnikiem kart

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z czytnikiem kart
From: Chocobo <bozupabylazaslona@poczta.fm>
Date: Fri, 30 Jan 2015 23:03:43 +0100
Mam i z tego co czytałem nie tylko ja problem z kartami SD.
Mam czytnik podpięty do płyty i wyprowadzony na panel w komputerach firmowych z Win 8.1 Po włożeniu karty na koncie standardowym nic się nie dzieje. Po przelogowaniu na konto administracyjne karta normalnie się instaluje i jest widoczna. Po powrocie na użytkownika standardowego już ją widać. Do czasu resetu kompa. Wtedy sytuacja się powtarza. Na tych samych komputerach jest też inny system i wszystko gra. Googlałem, problem się pojawia ale nie udało mi się znaleźć rozwiązania. Jakieś pomysły?

marcin