Re: [WINNT] mini windows xp, odchudzanie xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mini windows xp, odchudzanie xp
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Thu, 8 Jan 2015 04:31:48 +0100
ToMasz in news:m88heo$f17$1@dont-email.me
witam
do obsługi pewnego sprzętu, potrzebny jest program który chodzi tylko na xp. (oczywiście producent zachęca do zakupu nowego sprzętu który działa nawet z androidem :)) Więc z potrzebuję najmniejszą wersje windowsa xp jaka była wydana, albo _sprawdzony_ sposób na odchudzenie win xp home edition (takim dysponuje). Wiem że są poradniki, które zalecają usunięcie katalogu z tempami, zbędnymi sterownikami, ale mnie nie do końca o to chodzi. na kompie ma być XP, internet explorer, dostęp do internetu i jeden program. żadnych dodatkowych usług internetowych, biurowych, drukowania, gier itp. Idealnie byłoby gdyby po wybraniu menue start był tylko ie panel sterowania i zamnknij system Czy możecie mi udzielić wskazówek jak to osiągnąć, albo wyjaśnić dlaczego się nieda?
ToMasz

jesli masz legalny win. XP na CD w szufladzie komody, to nic nie stoi na przeszkodzie, by ktos z ulicy to cudo odchudzil "na podstawie Twojej plyty CD" i podarowal Ci wynik swej katorżniczej pracy, i przyjmujac to za rozwiazanie, mozesz zrobic tak: przed laty, wg chwytow/pomyslow/etc autora "tinyXP", powstala polska odchudzona wersja xp-ka --> powerXP, uzywam od lat, ztcw uzywa b.wiele osob. dziala ok. Sporadyczne klopoty,ktore mialem, mialy zrodla nie w tym,ze to "power",ale w tym, ze to okna. Ponoć: pelny system xp, tuz po zainstalowaniu, dziala lekko (?). Ale: powerxp - zdecydowanie lżej. I to bardzo odczuwa sie zwlaszcza na starszawych/slabszych pc/laptopach, uzywalem z dwa lata na archaicznej Armadzie, na ktorej pelne okna slimaczyly sie niewiarygodnie,natomiast power xp - roznica klas.