[WINNT] mini windows xp, odchudzanie xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] mini windows xp, odchudzanie xp
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 03 Jan 2015 11:49:21 +0100
witam
do obsługi pewnego sprzętu, potrzebny jest program który chodzi tylko na xp. (oczywiście producent zachęca do zakupu nowego sprzętu który działa nawet z androidem :))

Więc z potrzebuję najmniejszą wersje windowsa xp jaka była wydana, albo _sprawdzony_ sposób na odchudzenie win xp home edition (takim dysponuje).

Wiem że są poradniki, które zalecają usunięcie katalogu z tempami, zbędnymi sterownikami, ale mnie nie do końca o to chodzi. na kompie ma być XP, internet explorer, dostęp do internetu i jeden program. żadnych dodatkowych usług internetowych, biurowych, drukowania, gier itp. Idealnie byłoby gdyby po wybraniu menue start był tylko ie panel sterowania i zamnknij system Czy możecie mi udzielić wskazówek jak to osiągnąć, albo wyjaśnić dlaczego się nieda?

ToMasz