Re: [WINNT] Czy da się w Windows uzyskać numer seryjny?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy da się w Windows uzyskać numer seryjny?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Dec 2014 22:03:02 +0100

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:548e830a$0$2656$65785112@news.neostrada.pl...
(kurz i filcowe kapelusze)
Z tego co nawyciągałem jeden bym chyba złożył. Przychodzę, pytam - co się dzieje. Noooo pogram trochę coś ruszę.... i komp się wyłącza. Zamiast płyt,

Zabezpieczenie termiczne w procku chyba, odkurzyłem wiatrak, skręcam, odpalam, komputer nie doszedł :) i buch, wyłączył się. Odpalam znów, pasek ładowania, buch, wyłaczył się. I tak da capo al fine. To sobie pomyślałem, że przejrzę, czy mu zasilacz nie siada. Odpalam i wchodzę do BIOS (w międzyczasie z 1-2 razy wyłączył się), parametry, a na luzie procek ma ponad 90 stopni, poprawiłem radiator, minęło.

Z innej mańki, najwięcej problemów jest (przynajmniej ja tak mam) z przeglądarkami (właściwie to nie one winne, a ludziska :) ). Tu posiłkuję

Skąd ja to znam - tulbary wszelakie, raz czyściłem kompa, gdzie tulbary zajmowały połowę powierzchni okna przeglądarki, tyle ich było. Dziś znajmej oczyściłem kompa z gówna, które nazywa się Click Caption i przestały jej raptem wyskakiwać reklamy przy klikaniu czegokolwiek. Już nawet plik HOSTS analizowałem i inne, czyste. Na szczęście łatwo dał się ekhm, wyjebać, a zanim, to jak chciałem CCLEANER-a zaktualizować, to otworzyło 3 zakładki (Fx), gdzie na pierwszy plan wyskoczyło coś w stylu "aby pobrać plik, wpisz numer swojego telefonu...", reszty tłumaczyć nie muszę (oczywiście, numeru nie podałem, jeszcze czego, choć korciło mnie podać kogoś nielubianego...) :P. Najgorsze, że takie coś wskoczy niekiedy niechcący, bo np. coś przymuli program, klikam wkurwiony, że nie reaguje, ale jak odjadę kursorem myszy i wszystko się przetoczy, zapamiętany jakoś klik potrafi się sprzedać jakiemuś banerowi reklamowemu na który akurat najechał kursor i instalacja może nastąpić niechcący, gdy user myśli, że to właśnie chciany przez niego program wreszcie ruszył.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you