Re: [WINNT] Kopiowanie plików po LAN - crash serwera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie plików po LAN - crash serwera
From: "nadporucznik" <starszy.porucznik@wojsko.pl>
Date: Tue, 16 Dec 2014 10:58:09 +0100
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:m6njba$pgb$1@usenet.news.interia.pl...
Tylko jeden serwer 2k3 sobie przypominam, na który można było pchać dużo plików. Nie ja go stawiałem nie mam z nim kontaktu.

Masz rolę serwera plików? Jakie protokoły? Jakie składniki we właściwościach połączenia? Jest to 2k3 Std czy SBS, czy bez znaczenia?
Jakaś quota włączona?

Gdzieś qrde musi być przyczyna.

Dziś nawet próbowałem u klienta przerzucić instalkę pełnego SQL2012:
         3238 plik(ów)      5 304 650 626 bajtów
         2201 katalog(ów)
i pod koniec zaczął zwalniać. Ale skończył kopiowanie, zanim się zaczął przytykać.

Serwer plików, apache, java, sqlserver oraz serwer aplikacji ERP.
Składniki połączenia (dokładnie):
- Client for Microsoft Networks
- File and Printer Sharing for Microsoft Networks
- HP Network Configuration Utility
- Internet Protocol (TCP/IP)
Systemy to Windows Server 2003 R2 Standard x64 SP2
będące w domenie (kontroler sambowy).
Quoty brak.
Co noc przepychane jest (na chwilę obecną) około 26GB
(19137 files, 3178 folders).
--
nadporucznik
starszy.porucznik@wojsko.pl