Re: [WINNT] Stary Windows a drugi dysk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stary Windows a drugi dysk
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 14 Dec 2014 11:19:39 +0100
W dniu 2014-12-14 o 10:33, Borneq pisze:
W dniu 2014-11-16 o 16:13,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Przejąć na własność w nowym windowsie i skasować co niepotrzebne.
Przejmowanie na własność działa, ale gdy przejmuję np. do mojego
użytkownika Andrzej, to potem przy kasowaniu jest "przejmij uprawnienia
od użytkownika Andrzej"

Wygląda na jakiś błąd Windows, widocznie myli użytkownika Andrzej z userem o takiej samej nazwie starego Windowsa. Na szczęście mam płytkę LiveWin8 i udało się bez problemu po uruchomieniu z tej płytki skasować niepotrzebne pliki. Ale nie wszystkie - np. nie mogę wejść do "documents and settings", tak inaczej niż zwykle oprócz uprawnień pozytywnych są uprawnienia specjalne - odmów. Nie można nic zmienić bo jest wyszarzone.