Re: [WINNT] [ot] zejscie z above normal -> normal [process priority]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] zejscie z above normal -> normal [process priority]
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 8 Dec 2014 06:31:34 +0000 (UTC)
Dnia 08.12.2014 1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał/a:

> O co chodzi: plik zawsze startuje z priorytetem "above normal" (odnosze
> wrazenie, ze od jakiegos czasu,ale glowy nie dam...). Jak zmienic to na
> "normal" przy kazdym starcie? zdaje sie, ze priorytet zapisali w powyzszym
> kluczu... Jest do ruszenia sprawa?

Oczywiście, jeśli tylko nic potem mu nie usiłuje samo "poprawić"
priorytetu. Jak wymusisz priorytet "ręcznie" to zostaje taki?

Masz gotowca w AutoIt, wystarczy zmienić nazwę i ew. liczbę
przy ProcessSetPriority :-)

Ja dałem w pętli, bo tych procesów mam więcej (stare źle
napisane programy).

---- uciąć ------------------------------------------------

Opt("TrayIconHide", 1)

While 0=0