Re: [WINNT] Przeglądarki internetowe - dziwne zapytania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarki internetowe - dziwne zapytania
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 03 Dec 2014 20:17:58 +0100
W dniu 2014-12-03 o 09:34, "Jan P. Cieciński" pisze:

Gdy wystąpiło to zjawisko masowego "zarażenia" Firefoksa, testowałem też
"WhiteHat Aviator". Ma tą wadę, że nie łapie zakładek z Firefoksa.
Fireburga nie znam.

No więc właśnie. Nie mogę sobie pozwolić na pracę z przeglądarką, która nie posiada narzędzi developerskich. Właśnie w nich obserwuję podejrzaną aktywność. Coś sieje zapytaniami. Strasznie to utrudnia pracę. Import zakładek między przeglądarkami to dla mnie zupełnie nieistotna funkcjonalność. Ze względów bezpieczeństwa i tak wszelkie operacje bankowe itp. realizuję pod IE11 więc tylko w tej przeglądarce trzymam zakładki (czy raczej "ulubione" a nie "zakładki").

--
Pozdrawiam,
Marek