Re: [WINNT] Jak odinstalować office 2007

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odinstalować office 2007
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 01 Dec 2014 20:28:50 +0100
W dniu 2014-12-01 o 11:39, nadporucznik pisze:
Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości

Podczas uruchamiania np. Word'a z Office 2007 jest komunikat - Nastąpił
błąd! Ta fuknkcja nie działa prawidłowo (jaka?)... i dalej. Uruchamia się,
dostępne jest wszystko. Wsio było ok do czasu kiedy chciałem coś druknąć
dla siebie. Do tego czasu tworzyłem po prostu PDF'y z pomocą wirtualnej
drukarki PDFCreator i drukowałem np. z Foxit'a - częściej w takiej postaci
oddawałem klientowi (zachowanie marginesów, czcionek niezależnie od
sprzętu i ustawień).
Drukarka zachowała się jak wierszówka, przeleciało migiem, kartka pusta.
Ok. Próba odinstalowania - Odinstalowanie nie zostało ukończone pomyślnie...

Oż.

Zainstalowałem Office 2003. On idzie jak burza, drukuje, problemów nie ma.
Jak pozbyć się tego 2007?

Piszę, czasem przepisuję prace i nie trzeba tu zaawansowanego DTP (ot
trochę tabel i wykresów).

Podpowie ktoś jak odinstalować 2007? (2003 było dla sprawdzenia, czy coś z
systemem się nie dzieje, z notatników (IDE) normalnie drukuje i drukował)

Taką upierdliwość z usuwaniem MSO2007 miałem w komputerze kolegi,
nie pomagało nic. Dopiero to podziałało:
http://support.microsoft.com/kb/928218/pl
Metoda 4. Ręczne usunięcie pakietu Microsoft Office 2007.
Po tym mogłem już bez problemu zainstalować go na nowo.

Dzięki, zanim animka napisała użyłem Revo. Efekt taki, że 2007 już nie ma a próba ponownej instalacji skutkuje błędem. Jak pisałem nie potrzebne mi wodotryski. Zainstalowałem 2003 ze wszystkimi poprawkami i obsługą docx. Wystarczy mi to :) Sysa na nowo nie będę stawiał, za dużo roboty :) Z drukarką doszedłem o co chodzi. Jest tak, że z edytorów typu notatnikowego w jakości normal drukuje, z graficznych: Office, Libre nie. Jeśli zwiększę poziom jakości jest ok. Ale to wina tuszu (drukarka z odzysku), z całą pewnością pojemnik czarny był nabijany, nie wiem jednak czym :). Sprawdziłem zmieniając kolor tekstu na ciemny niebieski i drukując w normal'u - idzie.

Przepraszam za zamieszanie :)

--
Artur
0 weeks 2 days 22 hours 29 minutes 14 seconds and 618 milliseconds.