[WINNT] Wybór serwera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wybór serwera
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Fri, 07 Nov 2014 20:07:56 +0100
Pomocy rodacy :)
Mała firma (pisałem kiedyś o dylemacie jaki serwer pod kątem przestrzeni dyskowej i praw dostępu - wtedy stanęło na NAS-ie), serwer Dell-a 2 procesorowy z 24G Ram - rackowy, ciężki i mam nadzieję wydajny (symbolu nie pomnę). Potrzebuję wykorzystać go jako serwer do CRM-a (serwer MSSQL, serwer licencji, serwer IIS) i dostałem propozycję:

Windows Server 2008 R2 Foundation, jako prostszy, ale dostępny 2 ręki lub Windows Server 2012 R2 Foundation, bardziej skomplikowany, ale z biezącej dystrybucji. A może jeszcze coś innego? Na ten moment nie wiem, co w firmie będzie mi potrzebne, więc chciał bym, możliwie uniwersalne środowisko serwerowe, a niestety nie znam się na tym. Doradźcie proszę.

Irek.N.