Re: [WINNT] smooth scrolling szwankuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] smooth scrolling szwankuje
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 28 Nov 2014 14:39:29 +0100

Użytkownik "arek" <ark123@wp.pl> napisał w wiadomości news:m57qal$7nd$1@node2.news.atman.pl...
Witam,

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z przycinaniem stron internetowych.
Otóż rzecz wygląda tak, iż mam starszy komputer i na nowych stronach
internetowych takich jak: www.wp.pl ( strona chyba 2 mesiące temu zmieniła
szatę graficzną na nową, a poprzednio było bardzo dobrze), pl.youtube.pl
(podobna sytacja jak przy wp), www.tvn24.pl. Można by jeszcze podać kilka
stron. Jest to irytujące bo coraz więcej stron przechodzi modernizację i
potem są kłopoty z płynnym ich przewijaniem. Nie chciałbym rezygnować z
opcji płynnego przewijania w firefoxie bo to jest ok (firefox najnowszy
33.1.1). Bardzo proszę o opinię czy ktoś na forum ma podobne spostrzeżenia.
Może wina leży po stronie słabego sprzętu ( używam 2 komputerów: Pentium 4
2,8GHz z HT + GF6200 - bardzo stara konstrukcja sprzed 11 lat; 2gi komp:
Dual Core 2x1.8GHz + GF8400GS (nieco tylko lepiej jeśli chodzi o kwestię
płynności przewijania stron).

Proszę o poradę co powinienem zrobić by wszystkie strony śmigały bardzo
płynnie (miałem ostatnio okazję pobawić się tabletem Lenowo - i tam
wymienione strony były przewijane świetnie). Proszę o podpowiedzi jaki
sprzęt ma akcelerację takiego przewijania.

HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop, wstawiasz wartość DWORD SmoothScroll, ma mieć parametr 0.
Sprawdź też, czy stery ma właściwe i czy powłączane są przyspieszenia.
Poza tym poszczególne programy mogą mieć swój parametr odpowiadający za płynne przewijanie (przeptaszany we właściwościach, niekiedy dość głęboko), nie bazują na kluczu, który podałem, np. Total Commander. Po zadaniu klucza, trzeba zrestartować program, systemu nie trzeba. Tak usprawniam Outlook Express. Ja mam bardzo słaby komputerek (P3-500, 384RAM, XP, 4MB grafiki) i nie narzekam na cięcie ponad to, co z właściwości programów i młócenia swapem wynika.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you