[WINNT] Systemowy update i pobór prądu.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Systemowy update i pobór prądu.
From: horodyski.marek@gmail.com
Date: Sun, 16 Nov 2014 07:40:23 -0800 (PST)
Dzień dobry,

mam mikro lapka 10" (taki netbook Acera z Biedronki za 700 zł) na Win7/Starter.
Bardzo był poręczny, A4 wchodził do każdej torby i towarzyszył mi na okrągło,
niestety upadł mi kiedyś i złamał mu się zawias od ekranu. Wobec czego
przeznaczyłem go na "uziemiony" serwer. Problemy z tym mam 2 (dwa).

1. to w jaki sposób pokazać mu 4 Gb Ram, bo starter obsługuje tylko 2, a
uziemiając go zmieniłem kość z 1 na 4. Może można jakimś substem czy czymś
podobnym utworzyć mu jakiś mały ale szybki dysk ala SSD? Może jakieś inne
pomysły ? Próbowałem w opcjach upgreudu czegoś szukać, np. do wersji systemu
która widzi cały RAM, ale wyszło, że nic nie jest dla tego systemu przewidziane.

2. Ze 2 - 3 tygodnie temu, przy przedostatnim automatycznym systemowym łataniu,
tak zmodyfikowano system,, że nie zadowala go 7 Wat poboru prądu w stanie
spoczynku tylko blisko 14W. To dwukrotnie większe zużycie prądu niż przedtem.
Nie mogę mu dać maksymalnego oszczędzania, gdzie schodzi poniżej 1 W, gdyż nie
wybudza przy tym przychodzące żądanie na porcie 80. Reaguje tylko na włącznik
hardwerowy. Można jakoś ograniczyć jego zachłanność na prąd? Odinstalować łatkę
etc?

Pozdrawiam,
Marek Horodyski

  • [WINNT] Systemowy update i pobór prądu., horodyski . marek <=