Re: [WINNT] w7 x64, ale progr. jest dla sys. 32bit.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w7 x64, ale progr. jest dla sys. 32bit.
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 4 Nov 2014 17:49:10 +0100
1634Racine <1634Racine@1634Racine.pl> napisał(a):
nie mam sys. 64bitowego, przeto pytam tak troche "z powietrza", dla
kogoś i chodzi o podpowiedzenie "sciezki dostepu":
jak uruchomic program przeznaczony na sys. 32bit w systemie 64bit
(konkretnie w7)? -> WoW?
ale jak to dokladnie wykonać?  bo poki co: proste klik w exeka powiada:
nic z tego, to sys. 64bit. Sądzilem, ze WoW dziala z automatu...

Napisz co to za program, bo szklana kula chwilowo zepsuta. Ja nie spotkałem się jeszcze z żadnymi problemami z uruchamianiem 32-bitowych programów pod Win 64-bit.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/