Re: [WINNT] Czarne tło w FireFoxie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czarne tło w FireFoxie
From: "Zocha" <Z@Z.pl>
Date: Sat, 1 Nov 2014 20:29:32 +0100
Otwieram FireFoxa, jest OK. Wchodzę na jakąś stronę, jest OK.
Ale gdy tylko próbuję się zalogować (nieważne na jaką stronę),
to strona FF robi się czarna, cała,  razem z menu. Gdy po chwili
kliknę gdziekolwiek na tym czarnym tle, to jestem zalogowana.

Możliwe, że to onflikt z programami obsługi karty graficznej.

Spróbuj wyłączyć w Firefoksie korzystanie ze sprzętowej
akceleracji operacji graficznych, na wzór:

http://lifehacker.com/disable-firefoxs-hardware-acceleration-to-fix-slowness-749344037

Wielkie dzięki. Pomogło.

Mam jeszcze pytanie o ewentualne "skutki uboczne" tego wyłączenia.
Zdarzało się ostatnio, że mysz bardzo zwalniała w FF.

Sterowniki karty graficznej juz wcześniej przeinstalowałam, ze strony
Asus, bo taką mam kartę.

Pozdrawiam
Zocha