Re: [WINNT] zgranie wideo ze strony [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zgranie wideo ze strony [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 14 Oct 2014 17:01:28 -0400
On 10/14/2014 4:13 PM, PureNick wrote:
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie rs
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
szukam sposobu, którym można by zgrać do pliku koncert z tej strony:
http://n.pr/1yAaDwq
próbowałem paru metod, których wcześniej używałem m.in. ekstrakcja
samego pliku, download streamu, pluginy do FF, niestety tym razem nie
działają.
czy może jednak jest sposób, którym poza chamskim zgraniem tego, co
pokazuje monitor można ściągnąć ten materiał do pliku.
z góry wdzięczny za sensowne wskazówki. <rs>

http://pd.npr.org/npr-mp4/npr/ascvid/2014/10/20141006_ascvid_robertplant-n-600000.mp4

Nie ma za co :)

mimo wszystko wielkie dzieki. <rs>