Re: [WINNT] Skype WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skype WiFi
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 11:29:09 +0200

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:m0fds9$6ia$2@node1.news.atman.pl...
jadziesz. Były dedykowane do WiFi telefoniaki, bez GSM wbudowanego, z
klientem Skype na ten przykład.

Tego narazie nie mam odwagi instalować, bo minut mam sporo i po co jeszcze dopłacać do jakiejś innej usługi.

Ale przecież przez Skype prowadzi się normalne rozmowy z innymi użytkownikami Skype - i to nic nie kosztuje. A i tak bez doładowania konta nie zadzwonisz poza obszar. No, nie trzeba od razu dzwonić poza sieć.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • Re: [WINNT] Skype WiFi, ACMM-033 <=