Re: [WINNT] Win 10 preview juz jest!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 preview juz jest!
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Fri, 03 Oct 2014 14:56:22 +0200
W dniu 2014-10-03 14:33, mr misio de grizzly pisze:
W dniu 03.10.2014 o 12:09, GAD Zombie pisze:

Wszystko to, co wymieniłeś, dało się powyłączać w Win8 w ciągu
pierwszych chwil. Ja tak zrobiłem w domu i korzystam z tego już ponad
rok i jestem bardzo bardzo zadowolony. Stąd patrzę na Win10 z dużą
nadzieją, że będzie podobnie, ale może jeszcze lepiej.

No i taka jest roznica miedzy wami :)

Ty dostales cos co ci si enie do konca podobalo i sobie pozmieniales,
tracac na tym czas (nawet jak malo to zawsze)

Wiesz, zawsze jak mam nowy system, to tracę czas, żeby go dostosować do siebie. Nie ma możliwości, żeby nowy, goły system mi spasował, bo co miałbym w nim robić? Pasjansa układać? Muszę go poustawiać, poinstalować wszystko i dopiero wtedy korzystam. Z Win10 zrobiłbym to samo.

A do Remka pisałem w tym sensie, że Win8 mu się nie spodobał, a poza pewnymi szczegółami, jest bardzo zbliżony do Win10, który już mu się podoba.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/