Re: [WINNT] Win 10 preview juz jest!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 preview juz jest!
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 02 Oct 2014 08:02:21 +0100
On 01/10/2014 19:35, Przemysław Ryk wrote:

http://pclab.pl/news59878.html

Sie ciagnie.

Sciagam iso bezposrednio.
Powinienem krok po kroku zalogowac sie i  zarejestrowac kopie zeby
dzialalo? Jakis serial daja? Ktos cos wie?

Przecież na stronie Microsoftu, tam gdzie linki do pobrania obrazów ISO są,
jest wystawiony klucz instalacyjny…

Znalazlem.
Zaczalem od bezposredniego linka stad pytanie. Tak czy owak sciagnalem, mam serial i trzeba bedzie po pracy zaczac zabawe. Mam nadzieje ze vmware zatrybi bo tez juz zapowiadaja wersje 11 z obsluga windows 10.

Pozdrawiam