Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 17:32:12 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:542a5a59$1$3164$65785112@news.neostrada.pl...

Mnie poszło (KLCP) na XP, Celeronie 1.3GHz i 768 RAM... (Ale to nie ten
laptop, z którego piszę, tamten umarł...)

Tak z ciekawości. Zobacz w Process Explorerze ile ma max przy odtwarzaniu (wiadomo CPU).

Też jestem ciekaw ile by było... Ze swojej strony powiem tylko, że znacznie cięższe mocowo enkodowania kończyły się prawidłowym rezultatem, więc to raczej nie moc procka. Obciążenie... Teraz nie powiem z powodu nieżycia lapca, ale chyba się miewało w granicach 40-60 przy odtwarzaniu (o to pytasz?), nie pamiętam dokładnie. Najwęższym elementem systemu była grafa i jej komunikacja z systemem, mocowo się wyrabiało, komunikacyjnie różnie...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.