Re: [WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windowsowi 7 "pogłupiały się" partycje
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 29 Sep 2014 21:36:24 +0200

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:m0c71v$nf9$1@node1.news.atman.pl...
Hiren's Boot CD, TestDisk wykazał, w czym rzecz, zmiana geometrii (z
UNIXowej na Szklarniową) w MBR i ruszyło, także konsola. Także w BIOS
geometria musi być OK.

Nie wiem co to geometria dysku. Kątomierzem mam zmierzyć? ;-) BIOS też? ;-)

Takim programowym.
Jednym z objawów złej geometrii, jest pozorne zachodzenie na siebie sąsiednich partycji, jeśli jest więcej, niż jedna.

Dysk sprawny. System NTFS.

W to nie wątpię.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.