[WINNT] Windows 7 64-bit - zmiana płyty głównej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 64-bit - zmiana płyty głównej
From: OMSON <omson@interia.pl>
Date: Sun, 21 Sep 2014 16:22:05 +0200
Jak spreparować system Windows 7 Ultimate 64-bit przed wymianą płyty głównej i procesora (bez potrzeby reinstalacji)? Obecnie system siedzi na C2D E6550 i płycie z chipsetem Intel G41, a docelowo ma trafić na i5-2500/ płyta Z77. Odpaliłem na nowych klockach co zaowocowało BSOD-em. Mam też Windows XP Pro SP2 na drugim dysku (wybieram przy pomocy priorytetu dysku w szybkim bootowaniu MoBo) i ten dla odmiany wstał prosząc o drivery... Liczę na to, że (być może) nie będzie konieczności nowej instalacji Win7 (mam na nim trochę specjalistycznego oprogramowania, którego nie chce mi sie ponownie personalizować - dlatego cała ta akcja). Da się?

Pzdr, OMSON