[WINNT] [W8.1] flash się sypie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [W8.1] flash się sypie
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 20 Sep 2014 10:01:39 -0400
na laptopie jest parę przeglądarek. FF, Chrome, IE, Waterfox. najnowsza wersja plugina flash (wyłączone sprzętowe wspomaganie). jest tez Eudora. wiem, że to średniowieczny program, ale osoba która go używa, nie chce słyszeć o zmianie na bardziej nowoczesny. po jakimś czasie użytkowania, ale w dość przypadkowych sytuacjach plugin flasha się wywala. jest zapis w logu systemowym, który wspomina tez o problemie w apphelp.dll. w zwykłych okolicznościach pojawienia się błędu, pojawia się wiadomość o błędzie, o zamknięciu skryptu. w każdym razie można stronę zamknąć, przeładować, albo zrestartować przeglądarkę i wszystko jest cacy. tutaj okna wszystkich uruchomionych programów zaczynają mrugać, i wyłączanie programów po kolei nic nie pomaga, tylko restart całego systemu. jest tez podobny komputer, z podobnym zestawem programów i podobnie użytkowany, łącznie z Eudorą, ale z W7x64 i tam takich problemów nie ma. z wyjątkiem zaprzestania używania Eudory (która nawet nie jest zainstalowana, bo się zainstalować na W8 nie dala, a tylko odpalana ze skopiowanej starej wersji z poprzedniego komputera) nie mam pomysłu, co można z tym fantem zrobić, ale jak wspomniałem, osoba nie chce słyszeć o zmianie czytnika poczty. czy mam pozwolić jej cierpieć, czy może jest jakiś sposób, który zlikwiduje to zachowanie?
z góry dzięki za poradę. <rs>

  • [WINNT] [W8.1] flash się sypie, rs <=