[WINNT] Tworzenie Win8 Live

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Tworzenie Win8 Live
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 09:53:01 +0200
Najpierw ściągnąłem winbuilder_2013.09.01.zip ale nie jest to już dawny winbuilder, jest tylko linia poleceń gdzie nawet help nie działa.
Ściągnąłem potem Win8PE_SE_2014-05-19.zip 170 mega, o to chodziło.
Ale pojawiły się problemy: najpierw antywirus Webroot stwierdził że Wow64patch jest zainfekowany. Wyłączyłem antywirusa. Przeszło prawie do końca, ale problemy pojawiły się gdy tworzyć zaczął ISO. Pokazał emulatora.Najpierw pyta się czy sformatować dysk L (czyli chyba to ISO) ale potem problem bo pokazał jakiś program gdzie była lista dwóch rzeczywistych dysków i nie wiem co z tym programem zrobić. Nacisnąłem exit, znowu się pojawił, znowu exit i na koniec pisze że nie mógł ukończyć tworzenia ISO.
Kiedyś tworzyłem LiveXP i wszystko było automatycznie.

  • [WINNT] Tworzenie Win8 Live, Borneq <=