Re: [WINNT] Windows 9 Preview a 8 Upgrade

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 Preview a 8 Upgrade
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 11 Sep 2014 21:32:08 +0200

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:luscj9$201$1@node1.news.atman.pl...
Bo jeśli będę miał pierwszy dysk SSD, to nie wiem czy nawet Windows XP się zainstaluje, bo XP chce 512 bajtowe sektory, a nie wiem jakie ma SSD.

Mam SSD do obsługi poczty Outlook Express (wydzieliłem katalog i podlinkowałem w miejsce oryginału) i nie stwierdzam problemów. Acz jeden laptop miał kłopoty z odpaleniem z tegoż. Ale inny już nie miał - na nim piszę, choć ów SSD poleciał do dużej maszyny, aby pozbyć się naleciałości czasowych na ruchach głowic (przy plikach folderów OE tego machania było od ciężkiego ch..a)... Na tym małym kompku zainstalowałem XP na SSD (Wprawdzie PATA 128GB, ale SSD) i nie było problemu.
Więc na 99% nie powinno być kłopotów.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.