Re: [WINNT] Jak porównac dwa rejestry [XP sp3] ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak porównac dwa rejestry [XP sp3] ?
From: "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Sun, 7 Sep 2014 10:59:45 +0200

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:lueqhm$g5p$1@news.supermedia.pl...
Chcę przestawić system (w tym kilkanaście programów pracowicie zainstalowanych) do pracy z dyskiem Intel SSD z SATA na AHCI. "Standardowa" opisana w internecie procedura zmiany trybu pracy dysku (zmiany sterownika) w menedżerze urządzeń z Serial ATA na AHCI, zrestartowaniu komputera, wejściu do BIOS, zmianie w BIOS SATA_Native_Mode z Disable na Enable i ponownym starcie systemu nie sprawdza się u mnie - system niestety wówczas nie wstaje. Pomyślałem więc, żeby może zainstalować AHCI 'na czysto" przy pomocy Fn 6 i napędu FDD (przy pierwotnej instalacji nie miałem ani napędu FDD ani nawet niezawodnej nagrywarki, żeby preparować instalkę nLitem - teraz już mam obydwa napędy zewnętrzne) i następnie porównać zapisy w dwu rejestrach, z ewentualnym przepisaniem odpowiednich kluczy z instalacji "AHCI" do obecnej instalacji "SATA". Wszystko po to, żeby nie tracić wielu godzin na ponowne instalowanie kilkunastu programów użytkowych, ściąganiu poprawek do nich itp.

Czym najlepiej byłoby porównać dwa rejestry Win XP ?

Ewentualnie w których kluczach rejestr Win XP przechowuje info o trybie pracy głównego dysku? Przy czym ta informacja będzie niepełna, gdyż po zmianie trybu pracy twardego dysku z Serial ATA w tryb (sterownik) AHCI, automatycznie przestawiany jest napęd DVD z drugiego kanału IDE na pierwszy kanał ID.

Do porównania 2 lub 3 plików (tekstowych) powinien się nadać :
http://kdiff3.sourceforge.net/

--
Paskuda03