Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchamiania w NT4...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 5 Sep 2014 16:52:56 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:5408fdbf$0$26855$65785112@news.neostrada.pl...
(IE4, IE6)
Ale to osobno nigdy nie było. Powiedz z czym jest to wystawię. Biblioteki

Też mi się tak wydaje... ale ma się zagwozdkę, gdy najpierw się położy szóstkę, a potem nagle "o qrva, czwórki nie dałem i Quick Launch srać poszedł"... Pół biedy, gdy to się dopiero zaczęło kłaść, gorzej, gdy system jest już założony, poustawiany... W zasadzie tylko dla niego daję czwórkę (choć parę kodeków przy okazji wpada, co jest pozytywne).

potrzebne. Mam sysy od 98 (95 i w3.1, 2.0 - już nie, dyskietek się pozbyłem)

Dzięki pięknie - już JoteR wystawił i ciurkam (ok. 200 kB/s, ostatecznie 191,4 zeszło)... znaczy się, dociurkałem :) Teraz tylko przerzucić to na wirtualkę (M$ VPC), co najłatwiej jest zrobić przez obrazek ISO (plugin TC-Burner jest super) i zaciągnięcie go tamże, katalog wspólny zrobię później.

No chyba, że chcesz Unix'a :)

Na razie chodzi za mną Ubuntu, którego chyba położę na dużej maszynie, pozbywszy się rozlazłości rozlazłego XP (wystarczy, że OE ciągnie pocztę, to już reszta programów dyszy ostatkiem sił...), może zrobię instalkę naprawczą, aby tylko mi ustawień programów do których instalek nie mam, nie ruszyło (rozwala wprawdzie Diskeepera, ale tego to ja sam spreparowałem, latwo nie było, bo istotna jest konkretna kolejność plików w archiwum, inaczej wywala, ale wreszcie znalazłem odpowiedni archiwer, po długim szukaniu, tegoż Dkeepera szybko przeinstalowuję i gut), kilka narzędzi wysoko i niskopoziomowych do dysków.

A tak z ciekawości - ten "Juniks" to wiela on ton waży, co słoń, czy więcej? :)) Miejsca mam - ok. 1.7 TB wolnego, pozostałe 1TB to 10 64GB obrazów dysków do wirtualek :) oraz archiwa bzdetów wszelakich. Łącze szybkie (a może jeszcze przegonię - 150/10 mam, 250/20 chcę mieć, tylko lojalka...), limit jakim chcą sieci komórkowe nas zażyć, to ja w 15 minut klepię, jak dobrze siura... Więc się z tego śmieję. Aż mi szkoda telemarketerki z Netii, chciała mi telefon, łącze, a może i TV dać, za cenę może kapkę mniejszą, niż teraz płacę. Ale jak przyszło do szybkości łącza, to wyszło, że dawali mi (wówczas), tak ok. 60 razy wolniejsze (120 wobec 2...). Dziennie potrafiłem przewalać do 100 GB, a 50 na pewno... (Grab-It i binary news).

Jeszcze raz dzięki Wam obu :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.