Re: [WINNT] /off/ Windows 9 już za miesiąc?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] /off/ Windows 9 już za miesiąc?
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 26 Aug 2014 10:52:15 +0200
W dniu 2014-08-25 23:45, Krystek pisze:

O, to witaj w klubie. Ja też zawsze na komputerach, gdzie mam możliwość
konfiguracji ich pod siebie ustawiam klasyczny wygląd systemu, taki
nawiązujący do Win 2000. Bez tych wszystkich zaokrągleń okienek i
przycisków, przezroczystości i oczojebnej tapety z łąką.

To Win 8 jest dla Ciebie jak znalazł, bo tu nie ma tych efektów, które były w 7 ;). Okna i przyciski mają ostre rogi, nie ma przeźroczystych okien (wyjątkiem jest pasek startu) i znacznie mniej jest zbędnych efektów (np. pięknie migające guziki itp). Dlatego ja lubię wygląd 8, bo nawiązuje do starych Windowsów, jednocześnie korzystając z dobrodziejstw kart graficznych (panowie, to już nie lata 90-te). Sprawdź zanim zaczniesz niesłusznie krytykować. Z Twojego postu zrozumiałem, że tak naprawdę nawet nie widziałeś na żywo Win 8.

Instalowanie teraz Windowsa 7 uwazam za pomylke, na sam poczatek
zainstaluje sie tyle aktualizacji ze bedzie to wieksze od Osemki, juz
nie mowiac o stabilnosci.

Win 7 ma tę zaletę, że działają na nim stare programy, takie XP-kowe,
które pod 8-mką już nie ruszą.

A kto Ci tak nakłamał, że programy z XP nie działają w Win8?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/