Re: [WINNT] Wirtualizacja na Win7 vs Win8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualizacja na Win7 vs Win8.1
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Fri, 22 Aug 2014 07:58:55 +0200

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:53f6279b$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "xyz" <xyz@interia.pl> napisał w wiadomości
news:lt53dh$ckd$1@node1.news.atman.pl...
A jak Hyper-V się spisuje w Win 8/8.1 bo zastanawiam się nad zastąpieniem
VirtualBox`a
właśnie przez Hyper-V wbudowane w Win 8.

 Zależy co chcesz wirtualizować - próbowałem XP i działało fatalnie.
Bardzo dobrze sprawuje się natomiast VMware (player i workstation).

 Potwierdzam, na Win 8.1 VMware chodzi pięknie, natomiast VirtualBox zbytnio
obciąża procka (i7 na poziomie kilkunastu %) już przy jałowej pracy VM np.
XP-ka,
a w ostatniej wersji 4.3.14 to nawet nie dało się uruchomić żadnej VM, bo
występował
jakiś błąd (jak sprawdziłem na forum VirtualBox-a, zgłaszany przez wiele osób).

--
Pzdr.
Marek