[WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach
From: mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termopile.com>
Date: Sat, 16 Aug 2014 22:19:23 +0200
Witajcie,

Win 8 - restarty po aktualizacjach to bardzo zly zwyczaj, zwlaszcza "ten komputer i tak zostane zrestartowany za 2 dni nawet jak nie bedziesz chcial"

Kojarzy ktos, czy mozna to gdzies jakos wylaczyc?

Bo sobie wlasnie wracam, patrze, a tu komp zrestartowany, wraz z nim zresetowane maszyny wirtualne i poznikane to co niepozapisywalem.

Wiem, ze ten ficzer bardzo jest potrzebny obecnym luserom, ale ja zdecudowanie nie chce zeby to u mnie tak dzialalo.

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopile.com