Re: [WINNT] cmd i PATH

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cmd i PATH
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 13 Aug 2014 17:32:48 +0200
W dniu 2014-08-13 o 09:09, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Wed, 13 Aug 2014 02:58:10 +0200, artiun napisał(a):

Komenda where.

a co mu to da, skoro wie, że jest i tu i tu.

Nie wiem gdzie jest, to byl przyklad. Gdzies te pliki sa, a ja chce wiedziec
gdzie.

Jemu raczej chodzi, który jest używany/użyty.

I tu trafiles. Wpisuje w cmd nazwe pliku: test.exe i jakis plik sie odpala,
a ja chcialbym dotrzec do informacji ktora to jego kopia sie odpalila.

PATH jest czytany od lewej do prawej. Ten który zostanie wg tego znaleziony
wcześniej zostanie użyty.

Łatwo sprawdzić. Zrób batch'a w obu katalogach:
@Echo off
Echo. to ja 1/2
pause

To 1 i 2 ustaw odpowiednio do katalogów testowanych. Potem wywołaj cmd i
wpisz nazwę batch'a.

Te dwa katalogi to byl przyklad. Ich moze byc dziesiatki i nie wiem ktore
zawieraja to czego chce w danej chwili poszukac. Poza tym PATH zmienia sie
niezaleznie ode mnie, zarzadzaja tym instalowane aplikacje wg wlasnego
widzimisia. W tej chwili mam w zmiennej PATH ze 35 katalogow, a usunalem
wczoraj z 10 juz niepotrzebnych.
Szukam rozwiazania uniwersalnego.

A kto Ci każe odpalać program ze zmieniającymi się ścieżkami? Oj ciężko u Ciebie z helpem do cmd :) Zanim odpiszesz poczytaj ze zrozumieniem, potestuj :)

--
Artur
0 weeks 5 days 23 hours 11 minutes 33 seconds and 676 milliseconds.