[WINNT] RoboVidA (było: video z kamery [cross])

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] RoboVidA (było: video z kamery [cross])
From: "monter.FM" <spamtrap@monter.fm>
Date: Tue, 12 Aug 2014 21:05:04 +0200
W dniu 2014-08-07 o 22:17, rs pisze:
On 8/7/2014 7:50 AM, monter.FM wrote:
W dniu 2014-08-06 o 16:38, rs pisze:

fantastycznie. wszystko hula. wieeeeeeelkie dzięki. zrezygnowałem z
używania ffmpeg lata temu. już nawet zapomniałem o jego istnieniu

Wymęczyłem na szybko GUI do ffmpega z podstawowymi trzema presetami (pierwsze dwa dla rs).

Ma niewiele opcji, za to dużo niedoróbek ;)
Działa metodą "przeciągnij i upuść".
Ma tylko podstawową obsługę błędów, może się wywalać.
Pliki wyjściowe wypluwa do bieżącego podkatalogu "RoboVidA".
Ale planuję go rozwinąć, będzie więcej wbudowanych presetów, będzie je można samemu tworzyć (format linii poleceń zawiera dwa %s - pierwszy to plik wejściowy, drugi wyjściowy, na końcu jest |mov - rozszerzenie pliku wyjściowego, |* oznacza takie samo rozszerzenie co plik wejściowy).
Dodam obsługę sekwencji obrazków (dpx, tiff, png, jpg), zmianę klatkażu itd.
Ale to za parę tygodni :)

Na razie tak wygląda:
http://monter.homenet.org/skrypty/RoboVidA.png

Do ściągnięcia:
http://monter.homenet.org/skrypty/bin/RoboVidA.exe      (działa 7:00-1:00)
http://monter.fm/scripts/bin/RoboVidA.exe       (24/7)

Dodatkowo potrzebuje ffmpeg.exe w .\tools\ , w razie potrzeby sam ściągnie (7:00-1:00).

Nie kompresowałem UPX-em, jest większa szansa, że antywirus nie będzie go nazywał trojanem :)

W razie gdyby co, czekam na uwagi.
--
http://monter.fm/