Re: [WINNT] Jak skuteczne uśpić system (W8.1)?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak skuteczne uśpić system (W8.1)?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 10 Aug 2014 11:45:10 +0200
W dniu 2014-08-10 10:29, Jeffrey pisze:

sprawdź czy masz jakieś ustawione sposoby wybudzania - często jest
ustawiona myszka albo transmisja ethernet

jeffrey

Polecenie:

powercfg -devicequery wake_armed

Daje mi rezultat:

Logitech HID-Compliant Keyboard

Nie wiem czy to polecenie listuje wszystko co wybudza. Jeśli tak, to wynika z tego, że klawiatura mi się sama naciska :-)

Właśnie zauważyłem, że dziś o 2:30 w nocy komputer też mi się "obudził". Dzień wcześniej również to miało miejsce ale o 2:38. Generalnie między 2 a 3 każdego dnia to ma miejsce. Być może w innych godzinach też ale nie sposób ze 100% pewnością to stwierdzić bo w "normalnych" godzinach samodzielnie mogłem uruchamiać sprzęt. Czyli nie tylko chwilę po wyłączeniu to się dzieje, ale regularnie. Nigdy wcześniej tego nie obserwowałem albo dawało się wyłączyć zaplanowane zadania. Coś mi się zdaje, że reinstalka mnie czeka...

--
Pozdrawiam
Marek

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>