Re: [WINNT] video z kamery [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] video z kamery [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 06 Aug 2014 23:25:35 -0400
On 8/6/2014 5:00 PM, R.e.m.e.K wrote:
Dnia Wed, 06 Aug 2014 11:44:31 -0400, rs napisał(a):

z ostatnich doniesień, to sony vegas na windows wczytuje dźwięk, z
drugiego pliku, ale obrazu nie. no jaja jak berety. <rs>

PowerDirector 11 tez "widzi" audio, choc diabelnie ciche a obraz "kraina
sniegu" - sama biel.

nie znam tego programu (ściągam teraz trial ver. 12). czy on używa systemowych codekow, czy ma swoja bazę? bo jeśli ten program używa systemowych, to mógłbyś spróbować zobaczyć jak on się będzie zachowywać u ciebie po zainstalowaniu tego codeka:
http://www.calibratedsoftware.com/QAVCIntraEncodeDownload.asp
z tego co zauważyłem, w QT dla którego ma być podporą, podczas odczytu generuje kilkanaście watermarków (w wersji trial), ale jednak wyświetla. w innych playerach, natywnych dla windows nie wyświetla tych watermarkow, a wideo wyświetla poprawnie. chyba po odinstalowaniu programu, nawet sam codek pozostaje. chyba, że coś pierdole, bo wtedy jak miałem problem z wideo w podobnych plikach, to instalowałem kilka codekow, i już teraz nie pamiętam, który zadziałał. ale mam przeczucie, że to właśnie ten. jeśli wiec udało by ci się zmusić, w taki sposób, swój program do odczytu jednocześnie audio i wideo, z zadanego pliku, to może bylibyśmy w połowie drogi do domu. <rs>