Re: [WINNT] Skype mi "wygraża" :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skype mi "wygraża" :)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 6 Aug 2014 19:05:30 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:53e10d36$0$2358$65785112@news.neostrada.pl...
Nowe wersje nie korzystają z p2p.
1. http://www.winbeta.org/news/microsoft-warning-customers-retirement-older-versions-skype

ja czegos nie widze? - np. tego,ze (coraz) nowsze wersje nie beda dzialaly na xp?

Wspomniałem już, że nie mam jak zajrzeć (duża maszyna teraz jest zahibernowana, a jak dam online, to młóci mi pewien duży "projekt", gdzie każdy bajt wydajno/ści jest cenny... A na lapku ciężko jest obejrzeć jakąkolwiek stronę, bo to już bardzo leciwy i wolny komputer... Ad rem...

Trzeba będzie chyba trochę "pohaczyć", aby ominąć to i owo. Bo dla mnie takie podejście, że wycinamy starsze wersje, to strzał w stopę. GG się rozbuja, tam można dźwięk i wideo, to się z GG skorzysta. Centralny serwer, skoro ma to nie być P2P, pachnie mi łatwym sparaliżowaniem całej sieci, wystarczy go wyciąć i mamy ała, cierpliwi zaprotezują go, jak (skutecznie) WinMX-a, niecierpliwi wypieprzą go w cholerę. Niby można "powąchać" OpenNap, jak pachnie i dostosować, ale to znów centralny serwer i hmm... żeby nie zrobić megasplita...

Oby to się okazało bzdurą... M$ nie będzie chciał węszyć, kiedy kto się po jajach podrapał, kiedy się spierdział, kiedy poszedł po zakupy...? Bo jak tak kombinują ze Skype, to mi się lampeczka zaświeca. Z pewnością nie zielona.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.