[WINNT] IRPStackSize, czyli walka z siecia.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] IRPStackSize, czyli walka z siecia.
From: " 666" <666@666.666>
Date: Wed, 6 Aug 2014 13:09:22 +0200
Mam jedną instalację Win XP, która wycina numery z siecią, to znaczy zwykle (ale nie zawsze !? nawet przed chwilą kilka razy nie wpuszcza i nagle raz wpuszcza do grupy roboczej, zwykle łatwiej idzie spod TC nż spod Win) wywala komunikat przy próbie zobaczenia własnej grupy roboczej ("słynny" komunikat ... is not accessible.You may not have permission , a to co mi obecnie najbardziej doskwiera to ten jeden komputer nie widzi drukarek sieciowych, przez co nie mozna ich nawet zainstalować (poza taką drukarka, podczas instalacji której da się obejść problem Win XP podając konkretny adres IP drukarki, lecz nie każdy instalator i sterownik na to pozwala).

Podejrzewałem o to ustawienie wartości IRPStackSize w rejestrze, ale skoro zwiekszam te wartośc nawet do 50 i nadal "swiata nie widać" to już niew iem, gdzie lezy kłopot.

Przez przeglądarkę spokojnie w te drukarki wchodzę podając zarówno adres w postaci 192.xxx.yy.zzz jak i w postaci http://nazwadrukarki.

Wyłączenie firewalla niczego nie zmieniło.

Acronis True Image odinstalowany, Eset także (te programy jak i Norton potrafiły podobne cuda czynić).

Jak żyć, chłopaki, jak żyć bez widoczności całej sieci spod Win XP??