Re: [WINNT] Windows 7 - zmienione nazwy systemowych folderów.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - zmienione nazwy systemowych folderów.
From: Jacek <ala@ola.pl>
Date: Wed, 6 Aug 2014 04:18:12 +0200
Dnia Tue, 05 Aug 2014 20:14:51 +0200, Robert Winkler napisał(a):

> Tak ma być.
> Folder Documents potrzebuje pliku desktop.ini zawierającego:
>
> [.ShellClassInfo]
> LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21770
> IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-112
> IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll
> IconIndex=-235
>
> a w Pictures musi to być:
>
> [.ShellClassInfo]
> LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21779
> InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12688
> IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-113
> [...]

Tak, skasowałem kiedyś desktop.ini z 'Downloads'. Teraz skopiowałem z
poprawnie wyświetlającego systemu, ale nadal wyświetla się 'Donwloads'
zamiast 'Pobrane'. Tak, jakby jeszcze w rejestrze coś było do poprawki...

Mój plik:
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21798
IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-184