Re: [WINNT] uni instalka windowsów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] uni instalka windowsów
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 5 Aug 2014 01:58:29 +0200
Dnia Tue, 05 Aug 2014 00:23:40 +0200, artiun napisał(a):

> A gdzie teraz jest 1.1? To pytanie z ciekawości :) O płycie nic nie wiemy,
> jaka obudowa jest podpięta pod nią... ITD, ITP. Przecież to nie my pytamy.

No czasami się durni projektanci zdarzają. Swego czasu (no dobra - parę lat
ma, ale USB 2.0 już wtedy było rozpowszechnione szeroko) zanabyłem
klawiaturę pod graczy robioną - Logitecha G11. Dwa porty USB na jej froncie
- pyszna rzecz. Gdyby nie to, że jakiś idiota wpadł na pomysł, że to będą
porty w standardzie 1.1 pracujące…

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]