[WINNT] Webroot wywala Paste z moich edytorów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Webroot wywala Paste z moich edytorów
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 03 Aug 2014 07:38:26 +0200
Wczoraj przestało działać Paste w moim edytorze, który pisałem w PAscalu z użyciem Synedita. Gdy kliknę ^V lub wybiorę myszą z menu nic się nie dzieje, a gdy zaznaczę fragment i chcę Paste, ten fragment znika. Dzieje się tak nei tylko dla edycji tekstów, ale w każdym miejscu, np. gdy jest wołane standardowe okienko Windowsa wyboru plików. Po prostu Paste dla tego procesu nie działa. Co więcej, Paste nie działa także w moim drugim zaczętym edytorze w C#, nie działa też dla wyboru plików. Różnica - gdy zaznaczam fragment to Paste nic nie robi. Natomiast Paste działa w Notepadzie, Total Commanderze, Chrome, Thunderbirdzie. Zbiegło się to w czasie z reinstalacją Windows (wtedy jeszcze paste działało), wieloma poprawkami, obecnie instalowanym Windows 8.1 a zwłaszcza z zainstalowanym Webroot SecureAnywhere. --Uwaga, teraz wyszedłem z Webroot i zaczęło działać. Z jednej strony Paste jest bardzo potrzebne, z drugiej wybronił mnie przed wirusem: był w pliku mmedia.wlx - listerze do TotalCommandera, które to pliki instalowałem zaraz po reinstalacji Windowsa

  • [WINNT] Webroot wywala Paste z moich edytorów, Borneq <=