Re: [WINNT] Co z darmową wersją Malwarebytes?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co z darmową wersją Malwarebytes?
From: "Feliks" <F@liks.pl>
Date: Sat, 2 Aug 2014 07:57:05 +0200
Odinstalowałem Malware Bytes ze wszystkim.
Wymagał restartu systemu, zrobiłem.
Uruchomiałem instalację programu ściągniętego z:
http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.2.1012.exe
(przy okazji, ten z Komputer Świat na etapie ściągania jest
identyfikowany przez AVG jako zagrożenie)
Dalej postępowałem tak jak instalacja prowadzi, nie ma właściwie
możliwości popełnienia błędu lub wybrania innej ścieżki działania
na tym etapie.
Po zakończeniu instalacji i uruchomieniu program się otwiera
i od razu sam  rozpoczyna aktualizację bazy danych szkodników.
Wygląda tak:
http://zapodaj.net/7c1bfeeb5e18c.jpg.html
W pierwszej linii wyraźnie jest napisane, że to jest wersja Trial
(wyjaśniając wątpliwości językowe: artiun - Trial to wersja próbna,
a Free to wersja darmowa).
Ponadto pojawiający się od wczoraj żółto/pomarańczowy komunikat
o 4 dniach do końca używania chyba nie pozostawia wątpliwości.

I to właściwie tyle w temacie wersji 2. Co powinienem zrobić?

Dla podsumowania:
po odinstalowaniu i zainstalowaniu programu w poprzedniej, darmowej
wersji 1.62.0.1300 nie mam możliwości zaktualizowania bazy
danych szkodników bez (automatycznej) aktualizacji programu do w/w
wersji 2. Do niedawna taka możliwość jeszcze była.
Czyli można używać poprzedniej darmowej wersji programu,
ale tylko ze starą bazą szkodników i pilnowaniem żeby nie doszło
do aktualizacji.

Pozdrawiam
Feliks