Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 23 Aug 2014 14:17:16 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:53f84ff4$0$2374$65785112@news.neostrada.pl...
IMHO to usuwanie partycji nie ma sensu, ale moze czegos nie wiem.
Czy masz na mysli wyzerowanie pierwszych sektorow owej partycji?

chyba nie

Z moich subiektywnych doświadczeń, większa wtedy pewność, że w razie babola w systemie plików, tak się go skutecznie utrąci. Jak pisałem, miałem już babola, który nawet mimo wykasowania wszystkich plików i robionego chkdsk, itd., nadal miał usterkę, powodującą dziwne i niezbyt miłe zachowanie systemu po instalacji. Mój manewr zdjąć-założyć definitywnie pozbył się błędu i system zaśpiewał, jak mu kazano. A potrwał raptem no, może 30-60 sekund wszystkiego.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.