Re: [WINNT] watson,pliki dmp + konfiguracja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] watson,pliki dmp + konfiguracja
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 22 Aug 2014 19:21:06 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:53f6aea4$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
to i tak watson robi swoje - tworzac nowy dmp kasuje poprzedni.

Przyznam, że się trochę zagwoździłem... Pomyślałem o założeniu jakiejś łapy na plik i jego "zbackupowanie" tam, gdzie nikt i nic mu kuku nie zrobi. Albo, gdyby była możliwość albo uruchamiać dany program za pośrednictwem skryptu, co skąd inąd jest głupawe, skrypt właśnie backupował by dumpa i doktor może sobie nadpisywać. Albo może doktor ma możliwość uruchomienia jakiegoś skryptu, toby przy zadziałaniu zrobił dumpa i zrzucił go dodatkowo gdzieś na bok z dopiskiem... Może przekierowanie strumienia w stylu echo dupa >> dupa, z dwoma dziobkami (no bo jeden właśnie nadpisuje)... Nie miałem takiej zagwozdki, to pozostało mi pogdybać... Ostatecznie, przy starcie systemu prostym skryptem robić zwałkę dumpów, i niech sobie Pan Doktor je nadpisuje...? Dobra, więcej nie wymodzę, odpadam delikatnie, może mnie wena najdzie (rzadkość...) i coś podpowiem? :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.