Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 21 Aug 2014 21:21:57 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości vhd3wz0hws7w.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:vhd3wz0hws7w.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
8 kwietnia 2014 firma Microsoft zakończy świadczenie pomocy technicznej
dla systemu Windows XP. Ta zmiana wpłynie na aktualizacje oprogramowania
i opcje zabezpieczeń.
Dowiedz się, co to oznacza dla Ciebie i jak zapewnić sobie kontynuację
ochrony.

Potworze spaghetii widzisz i nie poprawiasz durszlakiem…

Article ID: 328010 - Last Review: July 12, 2013 - Revision: 18.1
Applies to

(długa lista systemów)

Czegóż chcesz od Kai (to jej pierwotna ksywa) - być może jest piękną młodą zdrową dziewczyną, ale chyba lubi się zachowywać, jak stara >>60 baba z brylami o D > +/-15 i wadze równej wzrostowi, z zespołem ZChN... Szkoda, dużo energii się tak marnuje niepotrzebnie. (1) Hmm..., tak sobie myślę, czemu mi się nie chce jej filtrować? :))) (chyba, że wirtualnie)

(1) Kojarzycie Norę Ney alias Violę D'Amore? Ta przynajmniej miała sporą wiedzę na różne tematy. A trolica z niej jeszcze lepsza, jak nasza Koleżanka...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.