Re: [WINNT] Wirtualizacja na Win7 vs Win8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualizacja na Win7 vs Win8.1
From: mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com>
Date: Thu, 21 Aug 2014 19:36:31 +0200
W dniu 21.08.2014 o 17:32, xyz pisze:
W dniu 2014-08-20 21:38, mr misio de grizzly pisze:

Ok, dzięki za informację.
Win 8 i Win 8.1 używałem wiem jak wygląda i jakie mogą być problemy ze
sterownikami szczególnie do
bardzo specyficznego sprzętu, jak medyczne karty graficzne ...

...albo problemy z leciwymi zle napisanymi aplikacjiami ;) Po 2 dniach walki z jedna taka po prostu postawilem stare dobre XP na wirtualce odcietej od swiata ;)

A jak Hyper-V się spisuje w Win 8/8.1 bo zastanawiam się nad
zastąpieniem VirtualBox`a
właśnie przez Hyper-V wbudowane w Win 8.

Myslalem o tym, ale zdecydowalem na nie. Na nie, bo opanowalem VBoxa a do tego jest on "przenaszalny". Tzn. jak postawie hosta na linuxie z VB to po prostu przenosze pliki maszynki i dziala.

wiec poki co nie wglebialem sie. /no i ten niesmak po Virtual PC ;) /

do menu start sprawdza się classicshell, wystarcza w podstawowych
działaniach

tez uzywam :)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom