[WINNT] [W8x64] wolne wifi po 2,4GHz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [W8x64] wolne wifi po 2,4GHz
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sun, 17 Aug 2014 20:01:02 -0400
któryś z ultrabooków asusa. modelu nie pomnę, a więcej szczegółów mogę podać rano, bo teraz nie mam go pod ręka. w otoczeniu są dwa punkty dostępowe wifi, z tego samego routera. jeden 2,4GHZ drugi 5,9GHz. inne kompy nie maja najmniejszego problemu wykorzystywać pełnej prędkości, podczas dostępu do sieci. w tym laptopie prędkość download spada prawie 50 krotnie, uploadu 10 krotnie. kiedy wymuszę, żeby karta korzystała częstotliwości 5,9GHz wszystko jest ok. tylko wtedy widzi AP 5,9Ghz, ale po restarcie kompa wraca do ustawień 2,4GHz i kłopot jest znowu. co można z tym fantem zrobić? nowe sterowniki, czy rzeźbić w ustawieniach obecnych, ale w czym konkretnie?
z góry dzięki za poradę. <rs>

  • [WINNT] [W8x64] wolne wifi po 2,4GHz, rs <=