Re: [WINNT] Jak skuteczne uśpić system (W8.1)?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak skuteczne uśpić system (W8.1)?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 15 Aug 2014 19:09:08 +0200
W dniu 2014-08-15 00:04, R.e.m.e.K pisze:

To przeciez mozna w Menadzerze zadan zobaczyc, wlaczasz pokazywanie procesow
z wszystkich kont, a potem w zakladce z uslugami prawoklik w usluge i
"Przejdz do procesu".
Tak jest w Win7, w Win8 powinno byc analogicznie.

No to konkretny nasz przypadek rozważmy. Otrzymuję komunikat, że usługa uruchomiona w postaci pliku EXE:

Owner: [PROCESS] \Device\HarddiskVolume5\Program Files\Common
Files\microsoft shared\ink\TabTip.exe

wybudza mój system. Teraz chciałbym odszukać ją i wyłączyć. Jakbyś to zrobił? Otwierałbyś właściwości każdej z usług po kolei?

Wiem, że to jest ponoć usługa o nazwie "Usługa klawiatury dotykowej i panelu pisma ręcznego". Ale w jej właściwościach jest plik uruchamialny jako:

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe -k LocalSystemNetworkRestricted

Nie widzę powiązania z "TabTip.exe"

--
Pozdrawiam
Marek