[WINNT] Wykonanie obrazu dysku pod windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wykonanie obrazu dysku pod windows 7
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Thu, 14 Aug 2014 23:52:15 +0200
Chciałbym wykonać kopię dysku podłączanego przez USB 3.0, ale w taki sposób, aby działo się to pod systemem windows 7 home 64bit, przez jeszcze tydzień czasu nie będzie system restartowany, więc program do zrobienia kopii nie może wymagać restartu. Chcę zrobić kopię tego dysku, aby go użyć w innym kompie, za jakiś miesiąc kolega kupi nowy dysk i na ten nowy chcę przywrócić obraz HDD. Dysk, którego kopia będzie robiona ma system windows 7 starter - z netbooka.
Jakiego programu użyć w tym celu?