Re: [WINNT] Pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile.sys
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 1 Aug 2014 19:15:09 +0200

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lrafud$q1q$2@node1.news.atman.pl...
Tak btw: czy jest jakis normalny niezły, darmowy programik do powiększenie partycji systemowej C: i zmniejszenia D: ? Chcę powiększyć o jakieś 10-20 GB. Program, który mam na dysku zainstalowałam, ale on już nie działa z Win 8.1.

Partition Wizard Home Edition, to jest wersja lite i darmowa do mielenia partycjami, ale dla naszych potrzeb w pełni funkcjonalna. Robi to prawie online, w razie potrzeby uruchamia system w specjalnym trybie, po którym, po wykonaniu zadania, ponownie uruchamia kompa normalnie.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.