Re: [WINNT] Pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile.sys
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 27 Jul 2014 03:56:31 +0200
Dnia Sat, 26 Jul 2014 14:17:56 +0200, animka napisał(a):

Jak usunąć plik pagefile.sys z partycji niesystemowej?

Zacznij może od podania swojego systemu operacyjnego.

Windows 8.1 32 bitowy.

Czy mógłby mi polecić jakiś dobry program antywirusowy na szpiega?
Bo chyba jakiegoś szpiega mam na dysku. Często to nie moja ręka prowadzi mysz, tylko tak jakby ktoś moją myszą sterował i mi utrudniał. Być może mysz mi zaczęła wysiadać i dlatego tak się dzieje.

--
animka